جستجو کردن

خرید و قیمت سنگ تراورتن دودی تکاب

سنگ تراورتن دودی تکاب یکی از محصولات معدنی با شکل و طرحی مخصوص است که مورد استفاده در صنایع ساختمانی و تزیینی قرار می‌گیرد.

این سنگ طبیعی از دسته سنگ‌های رسوبی و تزیینی است که به دلیل ظاهر خاص و منحصر به فرد خود جانمایی می‌کند.

.

.

به طور کلی، سنگ تراورتن دودی تکاب از رسوبات چشمه‌های آب گرم به جا مانده است.

این چشمه‌ها شامل آب‌های طبیعی و آب‌های گرم پیله‌ای هستند که در زیرزمین جاودانه موجود می‌باشند.

این آب‌ها در زمان طبیعی عبور از سنگ‌های مختلف، مواد معدنی را به خود جذب می‌کنند و در نتیجه سنگ تراورتن دودی تکاب به وجود می‌آید.

همانطور که می‌دانیم، هر دسته سنگ رسوبی با محتوای مواد معدنی مختلفی متشکل است و به همین دلیل طبقه‌بندی سنگ تراورتن دودی تکاب هم از جنبه های مختلفی به عمل می‌آید.

این سنگ معمولاً به رنگ طوسی تیره یا سیاه دیده می‌شود و دارای نقوش دودی شکیلی است که به خوبی نمایان می‌شوند و جلوه ای بی‌نظیر به ساختمان یا فضای مورد استفاده در محیط می‌دهند.

یکی از ویژگی‌های جالب و مهم سنگ تراورتن دودی تکاب، مقاومت بالا در برابر شرایط آب و هوایی و افزایش سختی است.

این سنگ توسط معدن‌کاران از طبیعت استخراج شده و به عنوان یک ماده ساختمانی برای استفاده در کفپوش‌ها، دیواره ها، کف ساختمان ها، پله‌ها و دیگر قسمت‌های ساختمانی استفاده می‌شود.

تراورسندی تکاب دودی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود است و بسته به سلیقه و نیاز مشتریان می‌تواند انتخاب شود.

..

..

علاوه بر مقاومت بالا، سنگ تراورتن دودی تکاب دارای خصوصیاتی مانند خاصیت ضد لغزش، مقاومت در برابر خوردگی، نفوذپذیری کم به آب و مقاومت در برابر حرارت است.

این ویژگی‌ها باعث می‌شود سنگ تراورتن دودی تکاب به عنوان یک ماده ساختمانی مناسب در برابر شرایط عملیاتی ساختمانی استفاده شود.

همچنین، سنگ تراورتن دودی تکاب برای مصارف تزیینی نیز مناسب است، زیرا قابلیت ایجاد طرح‌های منحصر به فرد و شکیل را داراست.

سنگ تراورتن دودی تکاب با استفاده از فناوری مدرن در صنعت معدن و فراوری سنگ تولید می‌شود. این فرآیند شامل قطع، فرز و جوشکاری سنگ است.

در صنایع ساختمانی، سطلاف (سطح تخت) یا شلوان (سطح مسطح) را معمولاً با استفاده از این سنگ تهیه می‌کنند.

در این روش، قطعه‌های سنگ با استفاده از دستگاه‌های خاص قطع شده و سپس با بکارگیری فرایند های فرز و جوشکاری، سطلاف‌های صاف و سمت‌دار تولید می‌شوند.

...

سنگ تراورتن دودی تکاب به دلیل رنگ تیره‌ای که دارد، در طراحی داخلی و خارجی ساختمان‌های مدرن پرکاربرد است.

از آنجا که این سنگ دارای چهارچوبی چشمگیر و الهام بخش است، می‌تواند به عنوان یک عنصر تزیینی در نمای ساختمان‌ها، دیواره‌ها، کف ساختمان‌ها و نیز به عنوان طرحی خاص در پله‌ها و اجزای دیگر ساختمان‌ها استفاده شود.

همچنین، مانتل‌پیس، سنگفرش‌ها، میزهای کار و فضای باز، پایه‌ها و استخرها نیز از این سنگ برای تزیین و زیباسازی استفاده می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *