جستجو کردن

خرید و قیمت روز سنگ مرمریت ارومیه

سنگ مرمریت ارومیه، یک نوع مرمریت با عمر ده‌ها میلیون سال است که در منطقه ارومیه در شمال غرب ایران قرار دارد.

.

.

سنگ مرمریت یکی از معروف‌ترین نوع‌های سنگ زینتی و ساختمانی است که به دلیل ترکیبات شیمیایی خاص و فرماسیون منحصر به فرد خود، برای قدمت و زمان طولانی که بر روی زمین بوده، شایستگی زیبایی و مقاومت ممتاز دارد که این سنگ به خوبی با استقامت دی‌های زیبا و ظاهری خارق‌العاده به عنوان یکی از محصولات منحصر به فرد سنگ‌های طبیعی شناخته شده است.

سنگ مرمریت ارومیه دارای رنگ‌های زیبا و متنوعی است که از طوسی تا قهوه‌ای تیره و سفید است که می‌تواند برداشت‌های زیبایی در ساختمان‌ها و طرح‌های داخلی داشته باشد و این سنگ به دلیل تراکم بافت مرمریتی‌اش از استانداردهای بالایی از مقاومت و استحکام برخوردار است.

سطوح صیقلی سنگ مرمریت ارومیه دارای لعاب و بافتی عالی هستند که باعث شکل‌دهی زیبا و دلپذیر این سنگ می‌شود و سنگ مرمریت ارومیه به دلیل استحکام بالا، مقاومت در برابر فشار و حرارت، برخورداری از زیبایی طبیعی و پایداری برجسته، در کاربردهای مختلف مانند ساختمانی، مصنوعات هنری و تزئینی بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد.

..

..

سنگ مرمریت ارومیه به دلیل ویژگی‌های منحصر به فرد و زیبایی طبیعی خود، در مصارف مختلف به کار می‌رود که از جمله کاربردهای این سنگ می‌توان به زیرهای کف پوش، دیوارپوش‌ها، سطوح میز و مبلمان، آثار هنری و تزئینی، نمای ساختمان، آثار قبرستانی، فلار اشاره نمود.

سنگ مرمریت ارومیه به عنوان یکی از سنگ‌های زینتی و ساختمانی منحصر به فرد با ویژگی‌های مناسب و استحکام بالا، جایگاه ویژه‌ای در صنعت سنگ آرایی و معماری دارد که از رنگ‌های جذاب و متنوع گرفته تا بافت لعابی و با استحکام بالا، این سنگ به عنوان یک انتخاب هوشمندانه برای پروژه‌های مختلف مصرفی مورد توجه است.

با استفاده از محصولات نرم‌کننده و ضدعفونی کننده مناسب، سنگ مرمریت را دوره‌ای تمیز کنید تا از لکه‌ها و کثیفی‌های زیاد جلوگیری شود و با اعمال پوشش‌دهی مناسب، می‌توانید از سایش و خراشیدگی‌های احتمالی جلوگیری کنید و زیبایی سنگ را حفظ کنید.

...

سنگ مرمریت ارومیه به عنوان یکی از سنگ‌های زینتی و ساختمانی با استحکام بالا و زیبایی، در پروژه‌های معماری نقش مهمی دارد و از کاربردهای این سنگ در معماری می‌توان به نمای ساختمان‌ها، کف‌ها، دیوارپوش‌ها، آثار هنری و تزئینی، فضای باز اشاره کرد که با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد این سنگ، معماران و طراحان معتقدند که استفاده از سنگ مرمریت ارومیه، پروژه‌های آن‌ها را به یک آثار هنری زنده و دوام‌دار تبدیل می‌کند.

سنگ مرمریت ارومیه به عنوان یکی از سنگ‌های زینتی و ساختمانی با ویژگی‌های فراوان، یک انتخاب هوشمندانه برای پروژه‌های مختلف مصرفی می‌باشد که از زیبایی طبیعی گرفته تا استحکام و پایداری بالا، این سنگ توانسته است جایگاه ویژه‌ای در صنعت سنگ‌آرایی و معماری بسازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *